3 טיפים לגרום לוידאו שלך לבלוט

 

החלטתי לדבר עם מומחה, והגעתי לפגוש את נדב דורון, מומחה לפרסום ושיווק באינטרנט  הבעלים של נטמרקטינג

נדב ישב איתי והסביר לי  איך בדיוק אפשר לגרום לוידיאו שלך להימכר יותר- כלומר לבלוט מהמתחרים

נדב דורון: " כיום אנחנו מוצפים בפרסומות וגירויים דיגיטליים : פייסבוק, וואטסאפ, אימיילים כל כך הרבה מידע.

הסובלנות של האנשים היא קצרה! הם מקצצים במקומות שבהם עליהם לקרוא טקסט ועוד טקסט…

ולכן וידיאו הוא כלי נהדר להעביר דרכו תכנים. יותר קל ללחוץ על סרטון מאשר לקרוא.

הוידיאו נותן תחושת הכרות שונה עם הלקוח. אפשר לגרום ללקוח להתחבר איתנו"

אז מהם הטיפים שתוכל לתת לנו?

"שלושה דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר אנחנו מייצרים סרטונים :

אם אתם מייצרים סרטון לדף נחיתה

  1. הסרטון חייב להיות קצר , כ 30 שניות. כאשר  10 השניות הראשונות חייבות להיות משמעותיות ביותר. בתוך העשר השניות הגולש חייב להבין מיהו המפרסם ומה הוא עושה בדיוק. אני רואה סרטונים רבים שמזבזים את שהניות הראשונות בלוגו ארוך… אנשים לא מבינים שהסטסיסטיקה מעידה ש % 50  מהגולשים לא יצפו יותר מ 10  שניות בסרטון… לכן העשר שהניות הראשונות הן הכי חשובות!

עובדה מעניינת נוספת היא שרק 10-25 אחוז  מהצופים יראו את הסרטון עד הסוף.

אם אתם מייצרים סרטון תדמית או סרט שמציג את העסק שלכם

הסרט חייב להישאר קצר ולא יותר מ 60-90 שניות

סרטון תדמית חייב לעלות מפיק לפיק. לא לשעמם את הצופה בכדי שלא יעבור לאפליקציה הבאה..

תנו ערך מוסף בכל סרטון

מאד חשוב. לא תתנו ערך מוסף , הצופה לא ירצה לשמוע אתכם ויעבור לעשרות המשווקים האחרים שמתחרים אתכם בשוק- יש עוד אלפים כמוכם. אם לא תעניינו אותו הוא יעבור הלאה…

 

אז לסיכום נדב, מה היית ממליץ ללקוחות שלך שצריכים וידיאו שיווקי?

"שיקחו את מיי מיי הפקות"…

 

 

צפו בולוג המלא:

 

 

וואטסאפ
יוטיוב
אינסטגרם
My Vlog